Wykonawcy stawiają na markę Soudal

 

Wyniki rankingu Budowlana Marka Roku 2021 nie pozostawiają żadnych wątpliwości -  co trzeci polski fachowiec używa na co dzień piany montażowej firmy Soudal, a co piąty poleca kleje montażowe i silikony z jej portfolio. Tegoroczne badania przeprowadzone przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku potwierdzają preferencje wykonawców. Od 2016 roku produkty Soudal wskazywane są regularnie przez profesjonalistów jako najchętniej wybierana marka w kategorii chemii budowlanej.  

Firma Soudal osiągnęła bezapelacyjny sukces w trzech kategoriach asortymentowych: „kleje montażowe w kartuszach”, „masy uszczelniające/silikony” oraz „piany montażowe”. Co istotne, Soudal był najczęściej wskazywaną przez respondentów marką we wszystkich kategoriach rankingowych, tzn. jako marka najczęściej stosowana przez fachowców, jako marka o najwyższej jakości oraz jako marka o najlepszej relacji ceny do jakości. Jest to już szóste wyróżnienie dla produktów Soudal, wskazywane są one jako polecane przez wykonawców regularnie od 2016 roku. „Tytuły Budowlana Marka Roku 2021 oraz Złoty Champion Roku 2021, jakie otrzymał Soudal aż w trzech segmentach produktowych, potwierdzają silną i stabilną pozycję naszej firmy w sektorze budowlanym w Polsce. Jeszcze więcej satysfakcji daje fakt, że klasyfikacja ta tworzona jest w oparciu o niezależne kryterium, czyli opinie samych wykonawców” – mówi Andrzej Kaczor, Dyrektor Zarządzający Soudal Sp. z o.o.

Ranking Budowlana Marka Roku, realizowany cyklicznie przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku, ma wyjątkowy charakter: klasyfikacja powstaje na podstawie opinii fachowców. Badanie prowadzone jest przy użyciu techniki ilościowej na reprezentatywnej próbie firm. Korzystając ze specjalnego skryptu komputerowego, ankieter zadaje respondentowi pytania otwarte, w rezultacie czego wykonawcy samodzielnie wskazują nazwy marek materiałów budowlanych, które ich zdaniem są najlepsze. W tym roku w celu wyłonienia Laureatów Rankingu firma ASM przeprowadziła 2 576 wywiadów z wykonawcami. Oceniali oni produkty z poszczególnych segmentów materiałów budowlanych pod względem częstotliwości stosowania marki, najwyższej jakości oraz najlepszej relacji ceny do jakości.